Most kezdődik a tarhálás művészete?

Most kezdődik a tarhálás művészete?

A Péter

A Pesti Srácok és a hozzátartozó Pesti TV segélykiáltása közönségéhez. A kormány hű média és online újság nehéz helyzetbe került, írta meg a Média1.

Komoly bevétel csökkenést könyvelhet el a Pestis Srácok és a Pesti TV. Elvették tőlük a műsortartalom gyártás lehetőségét. Mint arról beszámoltunk, Vaszily Miklós, a Pesti TV médiaszolgáltatója, a Progressive Media Hungary Kft. idén nyár elején vizsgálatot rendelt el a Pesti TV-nél: erről Vaszily maga nyilatkozott a Media1-nek. 

Idén szeptember elsejei hatállyal azután a Pesti TV felmondta a műsorok gyártási feladataira vonatkozó szerződést a Huth Gergely és Szenvedi Zoltán érdekeltségében lévő Gerilla Press Kft-vel, és csak a szerkesztők, műsorvezetők, azaz csak a tartalmi kompetenciák maradtak meg a Gerilla Press Kft.-nél, míg a gyártási feladatok (a technikai emberekkel együtt) átkerültek az IKO nevű nagynevű műsorgyártó holdinghoz, amely a TV2 és más cégek műsorait is készíti.

A csütörtöki közleményt a PestiSracok.hu kiadója, az Insider Media, illetve a Gerilla Press adta ki közösen. Ebben a közleményben azt írják, hogy amikor a Progressive Media átvette a céget, „semmilyen kifogásolható tevékenységet, kifizetést nem találtak és nem jeleztek” feléjük.

A közlemény szerint – mely csütörtökön látta meg a napvilágot, bár azóta el is tűnt – az Insider Media Kft. szeptembertől mindössze 15,3 millió forintért tett ajánlatot a Pesti TV havi 180 órányi tartalmának elkészítésére, „a forgatott riportok és stúdióműsorok óránkénti 80 ezer forintos megbízási díja a szakmában példátlanul alacsonynak számít,” írják.

A Media1 korábban beszámolt arról, hogy a Pesti TV médiaszolgáltatója, a Vaszily Miklós érdekeltségébe tartozó Progressive Media vizsgálatot rendelt el a tévénél. Szeptember elsején pedig a tévé felmondta a gyártási szerződését a Gerilla Press Kft.-vel, ami a főszerkesztő Huth Gergely, és a felelős kiadó Szenvedi Zoltán érdekeltségébe tartozott. Vaszily Miklós később ígért tájékoztatást a Media1 portálnak.

Ettől a perctől kezdve elképzelésem sincs, hogy mi folyhat a háttérben és mennyire fontos a kormánynak egy a pártján álló, nagy látogatottságú és a kábel TV-n is elérhető műsor.

Most fog kiderülni, hogy meddig bírják levegő nélkül azok az online termékek, valamint TV csatornák, melynek úgy tűnik mégsem fogja olyan erős kézzel a kormányhoz hű média vállalkozók. Kíváncsi vagyok, hogy az Origónál most mennyire nyugodtak az újságírók.

Lehet, hogy ezt követően Ők is a közönség és az olvasó tábor felé fognak tarhálni?

Vélemény?

Most mond meg!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments